close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הרעיון המושלם לערב עובדים

מערכת שורשד אייר, תשפג25/04/2023

ערב גיבוש מאפשר למעסיקים ומעסיקות לקצור את הפירות ובהפקה פשוטה וקלילה הרבה יותר

תגיות:
צילום: freepik
בעוד שימי גיבוש מצריכים תקציב בלתי מבוטל ואף את סגירתו של העסק ולו ליום אחד, הרי שערב גיבוש מאפשר למעסיקים ומעסיקות לקצור את הפירות ובהפקה פשוטה וקלילה הרבה יותר.

ניתן לסגור מפגש בפאב שכונתי, במסעדה, בפארק עם היערכות למנגל ושלל מאכלים נוספים, או אפילו להתארח אצל הבוס או הבוסית או אצל אחד מן העובדים.

לערבי עובדים היכולת לגבש בין הצוותים, לאפשר להם להכיר אל מחוץ לשעות העבודה הפורמליות.

לצד זאת, ערבי עובדים גם מביאים איתם לעתים אווירה שמעט מקשה על שבירת הקרח, ובעיקר ברגעים הראשונים. זהו דבר אחד להסתובב עם העובדים מדי
צילום: freepik
יום ויום, והשיחות במקום העבודה לרוב יהפכו להרגל ויחוגו סביב נושאים קבועים. עתה, כאשר המפגש הוא מחוץ למקום העבודה, הצורך במציאת פתרונות לשבירת הקרח הוא הרבה יותר קריטי וחשוב.

מה עושים? כיצד שוברים את הקרח?
גם כאן, רגע לפני שאתם ממהרים לחפש אחר פתרונות בעלויות גבוהות יתר על המידה, הרי שזהו הזמן להכיר את המשחקים של אתר 99ways – אתר המביא מגוון עשיר של משחקי שאלות מצחיקות, שנונות ושיודעות כיצד לעודד שיח נפלא בין כולם.
אל תמהרו לפסוק שאתם כבר יכולים לשער במה מדובר; כאן לא תמצאו שאלות כמו מהו הצבע האהוב עליך? או מיהו הזמר שאתה הכי מעריץ? השאלות כולן ככולן נכתבו יחד עם קופירייטרים וסטנדאפיסטים מוכשרים, כל זאת במטרה לייצר שורה של שאלות מצחיקות ושנונות.

ייחודו של המשחק הוא ביכולתו לייצר שיחות עומק דרך שאלות שעל פניו מוצגות בקלילות. כיצד עושים זאת? מיד נדגים את אחד מן המשחקים הבולטים של 99ways, משחק שהפך אף לרב מכר.

הכירו את משחק 99 דרכים להכיר
המשחק הראשון שראה אור, ולאחריו יחד עם ההצלחה יצאו בעקבותיו עוד מגוון משחקים נוספים ואהובים.

99 דרכים להכיר הוא משחק המאפשר גם לאנשים זרים לחלוטין להכיר זה את זה, מבלי לייצר רגעים מביכים, מכעיסים או שגורמים לאי נעימות.

'מהו האוכל שמחזיר אותך לילדות?' ועד ל'באילו 3 תנאים בלבד תסכים לצאת למשימה בחלל'; ניתן רק לדמיין את התשובה שכל משתתף ומשתתפת יביאו, וכל תשובה שכזאת חושפת נדבך מסוים על האדם היושב מולנו.

כללי המשחק הם פשוטים: כל שחקן בתורו שולף קלף מן החפיסה ועליו גם לענות על השאלה. באופן הזה, כל המשתתפים זוכים להכיר זה את זה, והתשובות אף יכולות לעודד שיחות קולחות שיוצאות אל מחוץ לגבולות המשחק.

ואילו עוד משחקים קיימים?
שורה ארוכה של משחקים יצאה לאחר הצלחתו של 99 דרכים.

אם מדובר בצוות שמכיר זה את זה היטב, הרי שניתן לקנות את משחק 66 דרכים לגלות מי מכיר אתכם, ובו אתם שולפים את הקלף אך אלו החברים למשרד שצריכים לענות.

בנוסף לכך, תוכלו למצוא משחקי קונספט נפלאים כמו 365 רגעים בשנה, ובו השאלות מאפשרות לסכם את השנה שהייתה. משחק נהדר לסיכום שנה לועזית או לבוא ערב ראש השנה.

למידע נוסף, חפשו אחר 99 דרכים בגוגל, ותוכלו למצוא מגוון עשיר של משחקים. כמו-כן, באתר ניתן להתייעץ עם הצוות המקצועי בצ'אט.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה